!_INA

HEJ HEJ :) är hos lina nu.

första dagen i skolan efter sommarlovet idag då, och såhär såg jag ut:



jacka: Lindex
sjal: Lindex
jeans: JC
Linne: gina

helt okej dag, vi träffades i matsalen och blev hälsade välkommna och kollade på någon film om 'på lika villkor' som några var med i, några riktigt snajsiga bilder på lina där ;D sen blev det typ en prat ring då man skulle berätta något man gjort på sommarlovet, haha jag har ju typ inte gjort något bara varit på grönalund och varit med kompisar :p

på ikea igår köpte jag en hylla och en spegel att ha över, perfekt sminkställe ;)
kommer bilder sen...
¨på köpcentret köpte jag jackan och sjalen som jag hade på mig idag, har velat haft en skinnjacka länge men har aldrig hittat någon snygg, fanns i svart också men jag tycker att jag passar bättre i brunt.
så nu är jag pank... :(

nu ska jag vara social mot emma och lina!

hejdå :)

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback