dagen:




nu äntligen kommer några bilder tagna med systemisen :D
 idag så ska familjen åka upp till små kussingarna och hälsa på. på konfirmationsfikat berättade dom att de behövde hjälp med barnvakt en gång i veckan när skolan börjar, får se om det passar med schemat sen. känner på mig att det kommer bli mycket med tårar från en ett åring haha :P men det klarar nog jag å karin, annars har ju jag bästa vänner som kanske kan komma i nödfall ;)


kajsas jättefina halsband som hon fick av Fia och Rebecca


Kommentarer
Postat av: Kajsa

sjukt fint halsband jag fick :D och jag gillar bilden :) och dig :) <3

2009-08-17 @ 17:48:59
Postat av: fia

så snällt av oss asså!! väldigt fin bild ;)

2009-08-18 @ 16:09:57
Postat av: Ellinor

Snyggt halsband. Gillar din blogg :D

2009-08-18 @ 16:42:06
URL: http://elliiinoorschonult.blogg.se/

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback