Regn...

sjukt tråkigt det är när det regnar, jag och victoria hade ju tänkt att åka till aqanova och bada idag men jag kom på att jag skulle till tandläkaren :(
sen efter tandläkaren åkte jag å mammi till maxi å köppte bullar haha, onyttigt värre ;) just nu vill jag åka till typ kupolen och köpa en massa saker! typ till skolan och så funderar på att göra en lista med allt. tänk att man börjar nian! seriöst va fort det har gått, jag tycker det känns som att vi nyss började sjuan och nu är vi äldst på skolan... helsjukt. och snart ska man välja gymnasium och allt också, jag ska bli en riktig pluggis nu så jag kommer in på det jag vill
haha jag och lina har planer att ha en pluggdag i veckan typ på söndagar, rätt smart tycker jag ;)

ne nu ska jag fixa lite mer med designen :D


Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback