Sommarlov!



Grönalund




 

Glad Sara på ingarö :)



hejsan!

har inte haft någon data nu i någon vecka, har varit i bla stockholm och bott på ingarö camping, jättefint! och när vi va där gick vi ju självklart på grönalund, riktigt stolt är jag över mig själv för att jag kommit över min karusellskräck! känns som att jag kan åka vad jag vill nu haha. sen va det ju begravning för morfar och efter det blev det konfirmationsläger i 4 dagar på stiftsgården i rättvik, det blev roligare än vad man hade trott... visst man är ju kanske lite hjärntvättad av alla psalmer och böner och grejs men men haha :p
på fredag är det 80-tals fest hemma hos Linas syster och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig! har precis letat på nå ballongbyxor och en kort kavaj som hör till men det känns inte riktigt passande, blir nog nyon färger tillslut haha.

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback