Jag tipsar





dom här rengörings grejerna för ansiktet är mina favoriter!
dom fungerar jättebra på mig och jag klarar mig inte utan dom en kväll.



den här använder jag först efter att jag har tagit bort sminket, den rengör porerna och både tar bort och gör så det inte kommer nya pormaskar. det är som små 'sand' korn i som försiktigt skrubbar huden.



ansiktsvatten, tar jag på en bommullstuss och drar över hela ansiktet och halsen, den tar bort smuts och fett i porerna.



den här använder jag bara ibland om jag fått någon stor röd finne, den här gör så de läker fortare.



olje fri hudkräm, jag blir välldigt torr så då använder jag den här som gör huden återfuktad, öppnar porerna och jämnar ut hudtonen.



den här använder jag bara som mask ca en gång i veckan, den går ner på djupet och rengör.


Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback