hej :)

hej hej, har inte haft tid att blogga nu på att tag... i fredags va det ridning på sveden, gick bra som vanligt :)
sen direkt efter åkte vi till Rog för att fiska kräftor och äta. i blien dit så skulle vi hämta upp kusin kajsa, haha dom andra i bilen satt och klaga på att det lukta häst, hehe :P vi hade mysigt och bastade sen sov vi där. på eftermiddagen åkte vi ham till falun igen och passade på att häsa på farmor och farfar, det va ett tag sen nu :P

idag:



tröja: Åhlens
Jeans: Gina

jag och emma gick ner på stan och fikade, jag fick min chailatte. Äntligen och hon sin mocka latte :) när vi stog där och skulle köpa morotskaka, haha jaa då står victoria där med sitt brutna nyckelben, stackarn. hon va där och skulle fika med som mormor :)
när vi efter ett tag hade fikat klart så gick vi till tågstationen och skulle möta Lina som kom hem från sitt lilla darin äventyr längst nere i sverige haha :P
och hon kanske har den ofarliga svininfluensan! så jag och emma fick lov att åka hem haha :P



är man stolt eller vad? ;D

Älska bilden!


Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback