Goo å Gla

hej tjofleij leverpastej!! ;D

haha, villken humor jag har... iaf efter att tag av tjatande så fick jag med anna ut i regnet och vi gick till pream och köpte en chokladkaka haha :P så nu ska jag träna i morgon :D
sen va det bussen in till stan och gå på kören, tror inte att det va något för mig :P hehe mimade mig igenom hela passet.

och juuste, min kusin kajsas bidrag till Mer statistik grejen va att jag skulle skriva om henne... ingen vågar juh komentera hahah :P
jag frågade henne om vad hon tycker om jag ska video blogga haha gissa vad jag fick för svar :P
Fjolligt haha, vi får väl se om det blir så, Äre något som ni vill? :)

Kajsa..

du är en såndär person man bara måste ha ibland, nästan alltid glad och så... dock så när du är sur då är du förjävlig! men det händer inte ofta alls haha, som tur är ;) vi har kännt varandra länge än vad man kan minnas för, haha jaa vi är ju kusiner. du är duktig på allt och joo då menar jag värkligen allt! åå schit om jag bara skulle hitta nått som jag bara äger dig i! HAHA nej okej, så ska man inte tänka :P
du har hjälp mig flera gånger, hehe du klarar dig själv så jag vet inte så mycket om dina problem, inte för att du berättar så mycket :P det blir oftast du som får lyssna hha x) men du är en jättebra lyssnare också :)
du betyder väldigt mycket för mig!
min goosiga kussing :)

jag älskar dig! <3



Från början till slutet eller hur? :) <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, aw vad fint skrivet Sara! :) Lätt att du ska videoblogga, haha :D <3

2009-08-27 @ 06:45:09
URL: http://aboutlina.blogg.se/
Postat av: kajsa

fjolligt med kul med videobloggning ju ;) haha

va fint skriver av dig lilla saris :) du är bäst, och jag är så glad att jag har dig vet du :) du är förresten också förjävlig när du är sur! haha :P

och jag älskar dig!

från början till slutet :) <3

2009-08-27 @ 19:51:45
Postat av: Jenny

Klart du ska komma ut o rida :)

Callemannen skulle nog tycka att det va skitkul!

O bra för mig, så min träningsvärk hinner lägga sig lite ;)

2009-08-30 @ 12:41:00
URL: http://jennyzen.blogg.se/

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback