Fyy Sara!

Sorry för jätte dålig uppdatering!

i lördags var jag och anna på kupolen och sprang runt å letade kläder, fast jag inte hade nå pengar :'(
hitta en jättefin ' outfit ' för 1000 kr som va en söt topp ett par jeans och en super söt vit kofta, allt från JC.
skulle vara perfekt till hösten! får väl försöka spara lite. får mina pengar när det blir ny månad, om inte allt för länge :p nya skor ska jag köpa också! schit hur ska det här gå! det kommer nog att ta några månader innan jag får mina älskade björn borg skor!

























såhär såg jag ut idag, kanske inte det najsigaste men.

rosa chinos: Lindex
Grå kofta: JC
Linne: Gina

nu på kvällen så har jag spenderat några timmar med att försöka fixa fransk manikyr igen... blir aldrig nöjd!
haha jag tror jag lyckades idag iaf :P
tänkte passa på att lägga upp en bild på mitt ikea köp! så ser ni ju min digitala fotoram där också! är glad att jag inte lämnade tillbaka den ;)



skriver i morgon, lovar!

Kommentarer
Postat av: elin olars ! (:

snygga kläder :D <3

2009-08-24 @ 21:45:24
URL: http://goforkitty.devote.se

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback