brown



japps, jag har bestämt mig för att bli Brownie igen

mitt hår är så slitet så det  skulle inte skada med en toning. måste nog klippa mig också snart, men det vill jag inte.


Uch va hemskt det va att gå upp i morse. skulle ha velat ligga kvar till tolv iaf. men det blev en rätt chill dag. stack ner till bibblan efter skolan och lånade en engelskabok. ska läsa en engelsk bok och sen redovisa och en massa grejs sen. följde med hem till anna och tjecka in deras nya kök. det går frammåt. var tänkt att jag skulle göra lite idrottsläxa med hjälp av anna som skulle träna vid halv sju, men klockan rann iväg så det blev inget. har skrivt det nu iaf.

kom på att vi ska redovisa praoplatsen imnorgon, så nu ska jag intervjua mamma haha :P

Kommentarer
Postat av: Kajsaaa

hörru pluppis. saknar dig

2009-11-25 @ 15:43:14

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback