Framtiden för Sara och Lina!

Jag pratade med Sara tidigare på kvällen. Hon verkar trivas tror jag! Sara är ju en naturtjej vilket jag inte riktigt är. Målade upp hennes framtid. Hon kommer att börja på det där gymnasiumet, där man får lära sig att köra traktor bland annat! Hej och hå. Sedan träffar hon mannen i sitt liv, köper bondgård och hela köret! Blir en riktig hästtjej och grejer. Bröllop och allt på bondgården.

Sara smsade även en berättelse om mig, hehe. Ni ska få den!
"Jag tycker att du är en söt liten flicka med blont hår. Den blonda flickan besökte ett gymnasium som hette Stiernhööksgymnasiet. Där fick hon en gris/svinskit i sitt blonda hår som galten släppt ut från sitt PIP PIP PIP PIP. Hennes bästa kompis tog med henne och plattade sitt blonda hår med sin dyra plattång som den blonda flickan hade i sin lila magväska, den var hennes favoritplagg."

Detta var inte den exakta berättelsen men Sara skickade den nämligen ord för ord via sms och jag orkar inte bläddra ner till dessa sms.
 
Vi är så olika du och jag, Sara. Fast ändå så lika. Vi kompletterar liksom varandra, vi är en perfekt match. Jag älskar dig precis som du är, glöm aldrig det! Du är en av mina allra bästa vänner och du betyder sjukt mycket för mig. You're a part of me, I'm a part of you. No matter what we go through. /Lina

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback