fredag den 13 de..

haha vad är det där för något igentligen, haha vare bara någon som bestämde att just det här skulle vara en otursdag? haha
så har det iaf inte varit för mig! åkte med pappas chef och jobbarkompis till ett möte i borlänge. jag fattar inte hur de kan sitte helt stilla på en stol i tre timmar i sträck och bara lyssna, jag trodde jag skulle dö. min svanskota gjorde ont som f*n.
sen ner på stan och träffa victotia. hon har jobbat i en blomsterbutik eftersom att henne handledare inte kunde två dagar. haha dom trodde hon gick floristlinien på gymnasiet! hahahah vi gick och tog en chailatte på du&jag den e godast av alla ställen i hela falun och sen blev det bussen till henne. fick min jacka och lite praofrågor.

åkte hem och till stallet, det gick superbra! jag tror Ammi är min nya favvo :D



Äre bara jag som tycker Tove hade en diss outfit på sig idag i idol?

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback