Hej bloggen

har inte bloggat på nån dag nu, har inte haft någon lust alls. men nu så
igår så åkte jag och emma till kupolen, fick skujss dit av emmas pappa. efter att ha missat bussen med typ en mint, så himla typiskt. vi åt mat på tackobar och gick runt och kollade. mitt enda köp blev en plåtburk mon det står I love sweets på.



Lite Charmig tycker jag, hihi

senare på kvällen kom emma hit igen så satt vi och kolla på twightlight med våra burkar fyllda med Godis! :D
Sara like ♥



Denhär bjuder jag på :D ♥


Idag så är det fars dag!
Pappa fick en burk fylld med lakrits av mig, haha♥
sen åkte jag, mamma och karin till bjurs och blev bjudna på mat. kajsa ska ha typ gröna kläder på sig på dansuppvisning så då tog jag tillfället i akt och klädde ut mig lite, hahaha


Sååå snyggt! hmhmmm.




matchar min ögon iaf haha


Pappas present :) ♥

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback