Jag är sjuk och det går inte över.

Symtom/sympton (det står olika överallt, vad skriver man?) på lunginflammation: 

Man får en vanlig förkylning med hosta, feber och ont i halsen som inte minskar utan förvärras efter fyra till fem dagar.
Allvarligt, vad fan (usch vad mycket jag svär, förlåt) kan det vara för fel? Hostmedicinen hjälper knappt längre. Tog vaccin mot influensan i fredags och jag var lite sjuk innan det. Men det blir bara värre och värre för varje dag som går. Min kropp och jag överhuvudtaget orkar inte mer nu, jag är helt slutkörd. Borde ju gå och lägga mig men jag somnar inte heller för att jag är så spänd i kroppen. Jag orkar inte mer. 
Ska ta mig ännu en dos Cocillana och försöka sova nu. Hörs imorgon /Lina.

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback