Klockan är 00.11 och Lina bloggar igen, yes!

Idag kan jag meddela att Sara knatade iväg till stallet klockan 06.43! Yes. På eftermiddag meddelade hon att hon luktade svin för att hon klappat griskultingar. Min kommentar angående detta blev "usch". Men Sara trivs där borta och igår fick hon köra häst och vagn, det verkade stort så ja, då skriver jag det i denna lilla rapport. Nu på kvällen frågade hon om jag kunde uppdatera hennes blogg. Hon är ju som sagt ovetande om att jag bloggar här regelbundet och det förblir våran hemlis läsare, okej? Säg inget till Sara, hihi. Det ska bli en överraskning!

Själv har jag gjort naglar in style of Foki idag! Kan bli fint, kan bli en riktig flopp också. Ska applicera naglarna imorgon tror jag. Ska även upp tidigt imorgon och praoa. Det passar inte mig att gå upp tidigt, är en riktig nattmänniska.
"At night things are magical, especially music..." som D skrev inatt vid tre-tiden. Han är för fin. ♥ 


För vi har varann, för vi har varann
Det finns dom som säger, jag tror det är sant.
Det finns ingenting, det finns ingenting vi inte kan,
För vi har varann.

Måste hylla en del av min pappas musiksmak! Han har en hel del sköna "åka bil"-låtar.

Alltså, jag är inte alls trött. Huuu. Nej, jag stannar helt enkelt uppe ett tag till och lyssnar på "Vaken". Man lever ju bara en gång, så man får ta chansen att njuta. Jag vet aldrig hur mitt liv ser ut imorgon. Natti! /Lina


 
Resultatet av naglarna får ni imorgon!

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback