Lugnetgymnasiet

har precis ätit lite och kommit hem fån friskis. riktigt skönt att komma igång igen! :D

har varit på media, lugnetgymnasiet idag. med Siri :D hehe har en massa kul bilder på henne men vågar inte lägga ut, då hamnar det dubbelt så fula på bdb.. haha
vi har haft det rätt tråligt villket resulterar i att vi flummar haha, men själv foto grejen verkar jätte kul tycker jag!
åkte hem lite tidigare och gick på stan till kvart över fyra ungefär. fyllde på min mobil så nu är allt som vanligt igen, förutom att jag e pank och det är jättelänge kvar tills det blir ny månad! jaja, har ju köpt en väska så kanske får lite money av mamma eller nått i nödfall.



Godnatt
Puss

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback