Pissed off.

Lina här igen då. Är på världens sämsta morgonhumör!! Ååhhh, fail morgon. Ni kommer inte att få se resultatet av naglarna för de blev förjävliga rent ut sagt. Ser riktigt white trash ut.

Dessutom har jag satt på mig kläder som jag inte alls trivs i. En lila tröja + en lila sjal och en svart kofta. Okej, det låter inte så hemskt. Bara som att en treåring har valt det men just nu är allt dåligt - jag är hungrig!
AH DÖDA MIG. Nej gör inte det! Men jag vill ha kalaspuffar till frukost!!!! Har vi kalaspuffar? Nej. Hahahaha fan vsd jag överreagerar. Jag är bra på det.

Men oroa er inte era jävlar mina älsklingar, det kommer massa skoj sen! Stressar ihjäl mig just nu och tänkte åka och hälsa på Sara idag men det hinner jag nog tyvärr inte. Hörs sen (okej, jag visar naglarna sen då, bara för er skull) , hejdåååå. /Lina
 

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback