Redigerat bilder

har setat hela kvällen och redigerat lite bilder, jag tycker det är skitkul! haha
vaknade sent idag och har inte gjort någonting. jag vill inte att det ska bli söndag för då äre bara en dag kvar på helgen och på måndag ska jag till rättvik... varför valde jag just rättvik? jaja, det är väl bara att gilla läget.
kajsa har gjort något med framtidspiloterna på stan idag så då kom  bylunds hit och åt mat och fikade, najs


Pratade med Lina i morse, hon la på och dissade mig för ett par muffins..





najs ellerhur? ni som varit inne på Picnik vet nog vart jag fått lite insperation ifrån ;D

nu ska jag proppa mig full med Godis!


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAH FÖRLÅÅÅT min älskling :( <3333333

får man hälsa på i rättvik? :D:D:D

2009-11-14 @ 19:59:19
URL: http://aboutlina.blogg.se/

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback