Sara back in the days med Lina!

Darin Zanyar har en hemsida, http://darin.nu/. Nu tänker vissa av er "åh nej, nu ska Lina tillägna Darin ännu ett inlägg"! Icke. Detta relaterar då till Saras förflutna. Jag kan avslöja för er att jag varit ett fan av Darin i en tredjedel av mitt liv. Sara hade också hon Darin som en liten idol mer eller mindre för ett antal år sedan. Nu i efterhand var det kanske inte så seriöst, eller? Look at this!
 
Jag bestämde mig för att göra om min profil på Darins hemsida igår. Resultatet här ovan. Kom då på att Sara har kvar sin gamla användare! Hm, låt oss titta närmare på detta.
 
Texten lyder "Darin är bäst Puss ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT DARIN ZANYAR bäst!!!! han är bäst kan inte leva utan dig!!!!"

Jahaja, men då finns det ju även en flik där uppe som heter "Läs dagbok". Låt oss ta en närmare titt även här.

Skrivet den 2007-04-09
"i fredas var jag och tjejkompisarna på darin konserten i Gävle.Den var bara så bra i dag ska jag till min kusin och hälsa på ska bli kul jag varoch praoade förra veckan och det var kul "

Skrivet den 2007-01-24
"hej nu var det verkligen lenge sen jag var inne på Darin. jag har nyss sett den nya musik videon den e bara så bra . i morgon ska jag och kompisarna på bio ska se den nya filmen Rosa hoppas den e bra."

Skrivet den 2006-04-29
"nu var det länge sedan jag var inne på darin jag har varit borta mycket och så!!!! "

Skrivet den 2006-03-06
"i lördags så var jag på Darin's konsert allting var så coolt.älskar darin han e ju bäst "
Detta var bara ett urval vill jag lova! Hihihi, det visste ni inte va?
/Lina

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback