Tjejkväll

hej bloggen

min vecka i rättvik blev mycket bättre än väntat! har fått rida en massa och kört har jag gjort också, kul kul! jag bodde tillsammans med en tjej som hette Emma. blev lite chockad att jag inte fick ett eget rum och kännde att jag ville åka hem innan jag träffat henne. men hon va trevlig och så, så det gick jättebra!
mycket trevligt folk fanns det där, ingen var 'elak' eller otrevlig mot mig iaf, känner att jag skulle kunna gå där. ett stort plus är att maten är jättebra! hehe efterätt efter middagen haha.
eftersom att jag va helt själv så kännde jag mig lite mobbad i början( haha )men mot slutet gick det bra.



på fredag kväll när jag hade kommit hem så blev det äntligen bio med Emma och Lina.
vi hade bokat biljetter flera veckor innan, till New moon
jag tycker den va jättebra! men man måste nog ha sett första filmen för att fatta allt. hade hört att den inte alls va så bra som man hade trott, men det tycker jag.



Life´s too good to last but we´re too young to see



igår så blev det lite tjejkväll hemma hos Jenka, jag och Anna sov där.
vi spelade något spel och åt godis. mycket trevligt, men varmt på natten. vi sov alla tre i en säng haha luftmadrassen va det hål på.




Idag så fyller min Pappa år!

45 år

GRATTIS!


jag älskar min Pappa :)

Bjursingarna kom hit och år lite tårta och cheescake, mummsigt!
nu lite senare kom farmor och picco också, farfar är sjuk och ligger hemma.


Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback