falun - borlänge - falun - bjurs ;)

tjabba :) kajsa här igen. sara hinner inte skriva för hon måste plocka ihop sina grejer. så då skriver jag igen :D
idag har va varit på kupolen, blev ingen shopping alls. däremot fick vi gratis choklad i ett marabou-tält. trevligt :) sara älskar chokladen förresten, det är hallon och yoghurt :P haha
snart ska vi ta vårat pick och pack och dra mot mitt lilla hus i den lilla hålen bjursås. låter kul va? :) men men, sara är uttråkad så hon följer med mig ändå :) gulligt av henne tycker jag.
fast nu kom jag på att elin kommer till mig imorn, och fia också tror jag. undra om sara vill med ändå.. får se.
jag hjälpte henne förresten med en låt igår så nu har hon en hel text om bloggare, den är nice!
nu ska jag gå :D
pusspuss :)


Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback