Kupolen :D

tjobaa, haha. har precis kommit hem från friskis. YOGA stog på schemat idag. hihi ni får säga vad ni vill but I like it ;D
somsagt har klassen varit på tingsrätten idag. Tog snålskjuss med Gustaf dit och hem, Najs :P
Lina och jag hade bestämmt igår att vi skulle till kupolen och sen typ en kvart innan bussen går ringer hon och är typ as deprimerad hahaha

Asså Sarraaaaaa! jag ÅÅrkar inte! VäÄÄÄÄrdens sämsta dag idag..... förklaringarvarförblablabla
Hahaha Lina men jag är ju så bra att jag får dig på bättre humör, dessutom har du något att skriva i bloggen
JaaaJJAAA OOOKKKEJJ!
*älskardejsis*

så efter mycket om och men så STOG japp, stog vi på bussen till borlänge :D
kommer blider snart på mina köp :)

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback