Lina Finn bloggar

Tjena mittbena alla Saras läsare! Det är Lina Finn som skriver. Sara och jag har ägnat eftermiddagen åt att plugga. Eller ja, jag har men Sara har bland annat fixat med sin header men jag tror inte att hon la ut den. Iallafall, jag har pluggat franska! Jag är så himla duktig så nu kan jag slangord, franska uttryck och reflexiva verb. Jag brukar vara lite seg när det gäller franskaplugget men nu var ju Sara här så då gick det ju bra! Hon har tyskaprov på onsdag, man kan ju undra hur det kommer gå mohaha. Just nu ligger hon i min säng och sover lite halvt verkar det som, hihi.
 
Bland de första bilderna på oss, från valborg. Kom på att vi började umgås efter det, innan det vet jag inte varför egentligen för vi har ju faktiskt känt varandra lite innan det. Men jag är verkligen glad att jag har min Sara, hihi. Nu ska hon fixa naglarna med mitt gelénagelskit!

Just det, skulle ju skriva att t.A.t.u. är bra, All the things she said och All about us iallafall! Fast dom är gamla och Sara verkar inte gilla dom så mycket men det gör jag, hihi.

Love ♥ /L.


Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback