LINA FINn häR

TJENA BLOGGEN!!!
Det är Lina Finn som skriver, ni kan checka min blogg HÄR! Do it, do it, do it. Vi sitter och väntar på mat, jag är sjukt hungrig! Nu ska Sara hem och äta kycklingspett, sen drar vi vidare till Emma så får vi se vad vi hittar på. Idag har jag iallafall varit hos tandläkaren. En grej som jag verkligen undrar är hur dom kan ge mig tid klockan 10 sista dagen på lovet? Haha. Men nej nu ska jag sluta skriva så mycket onödigt här, tjingeling!
 
Jag videobloggade (!!!) faktiskt men Sara drog hem med mobilen så ni får tyvärr inte se det! Jaja, några randombilder, jag och Darin e kändisar på ExpressenTV ;) ihihihi


Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback