Lina Finn igen!

Tjena! Lina här igen. Jag kan inte sova men jag känner inte för att blogga på min blogg och Saras blogg kan behöva lite uppdatering så jag smyger in här! Hoppas det är okej. Jag är verkligen trött och borde sova men äsch. Sara råkade ju kläcka ur sig att det var tråkigt att blogga i luren för ett tag sen, haha. Det tycker inte jag, älskar att blogga! Man får ut så mycket av det och man kan skriva exakt vad man känner just för stunden.

I kväll har vi tittat på film, Gothika tror jag den hette. Handlade om en kvinna som arbetade som läkare för psykiskt sjuka kvinnor. Sedan blev hon själv anklagad för mord på sin man som var chef på det där stället och hon blev inlagd där. Självklart var det ju inte hon som var mördaren. Jag tröttnade dock efter ett tag och tittade inte klart utan ringde istället lite folk, bland annat Sofia. Plötsligt var hon och Sabina utanför, trevligt trevligt! Så vi gick ut lite grann, kameran var med då och Sara har bilder som jag tänker tvinga henne att lägga in, mohaha.
I morgon Sara! ;) <3

Det är ju Halloween den här helgen, vi försökte ju få lite Halloween-stämning med filmen men den var inte så himla läskig tycker jag. Okej, jag tittade inte på hela men ändå. I morgon är det alla helgons dag och vi hade lite planer att klä ut oss och så men jag vet faktiskt inte hur det blir, får kolla upp det i morgon. Jag gillar för övrigt Halloween, det är en rolig högtid. Om det blir så att vi klär ut oss i morgon ska jag vara vampyr á la Twilight. Jag ville se Twilight idag men det var jag ensam om eftersom vi har sett den ett antal gånger om man säger så. Och snart släpps New Moon, YES! Har sett fram emot det väldigt länge. Böckerna är ju så himla bra, filmen också.

Men nu ska jag ge er lite bilder från dagen.
 
 
 
 
Vill visa en del av mitt stökiga rum också, måste städa i morgon!
 

NÄE nu ska jag sova!
 
God natt. /Vampyren.


Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback