Massa kul :D

har haft en rolig dag med Lina idag :D vaknade av att Lina skickade ett sms vad halv tio,¨
Skulle vi ta halv elvabussen eller?? HALLÅÅÅ!! hahah :D
den bussen blev det, ner på stan äta fruckost, Fralla med the, mumms :P
sen upp till lugnet, hehehe, dom har ju byggt om där sen senast jag va där, så Lite problem att hitta va det allt. vi ville ju gå in på relax avdelningen men då fick man ju lov att vara arton! -.-
men men, vi gick in och bada, ett dopp i barnpoolen och sen två varv i stora bassängen. haha sen hade vi tröttnat, in i bastun och Chilla ;D sen Skulle vi med bussen och gå av och äta på donken. självklart så ser vi bussen åka precis när vi kommer ut från dörrarna...
var tvungen att vänta på nästa. sen efter donken så gick vi ner till tågstationen och åkte tåg till Borlänge :D hihi, det blir nog vårat nya sätt att komma dit ;)
Hem till underbara Fulun och hitta på bus hemma hos Lina :D




till och med jag vill ha snö nu !



Pratat med Kajsi i telefon nu och hon kommer hit i morgon :D


Svar till Victoria: Emma till höger och jag till vänster ;D <3

Kommentarer
Postat av: victoria

haha det såg jag juu :D <3

2009-10-30 @ 14:32:15
Postat av: Anonym

jaa, jag trodde du menade på bilden du redigerare om på er, men nu fattar jag att du menar den på din header :) fin <3

2009-10-30 @ 14:34:29

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback