Middag Med Käll

cha cha :D

har inte bloggat på ettt tag nu men kan komma igång igen, en ny header har det blitvit också, inte så nöjd :P

sitter hos victoria, familjen blev inbjuden på middag här idag. Najs :D


victoria gästbloggar:

hejhejj, jag heter victoria och sara borde bli personlig stylist, bara så att ni VET! det är är hennes grej, verkligen ;) jag fick ju vara hennes testobjekt idag och det blev veeeerkligen ett lyckat resultat!! ;O (; om du frågar så stylar hon säkert dig med! du kommer äääälska det! fråga mig om hennes nummer, vetjag!
                          tack och hej-leverpastej!


hihii so old! :D

Kommentarer
Postat av: elin olars (:

nya headern var AS fin (: <3

2009-10-11 @ 10:00:53
URL: http://goforkitty.devote.se

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback