Planer?

har inga för dagen, är tvungen att plugga iaf. Tyska och Matte :(
trött på vädret är man också, tycker det kan bli sol iaf!
måste försöka komma på vad jag ska gå för något på gymnasiet, har ingen aning just nu. finns ju så hilma mycket att välja mellan, vet inte vad jag ska satsa på heller, Hästarna?? men det känns som att jag kanske ska ha det som min hoppy sen också, för tänk om man tröttnar på de?
men markanadsföring och reklam verkar ju rätt kul, kanske som fotograf till reklam. haha nej jag har faktist ingen aning om vad jag vill bli!


yesterday:






Magnum


haha :D





en bild säger mer än tusen ord.

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback