Puss på Dagen :*

Tyskaläraren Bettan ( elisabeth) har gjort min dag! hon gick med på att flytta upp tyskaprovet till nästa vecka :D:D haha, så nu kan jag satsa helt på matten, måste ju behålla betyget :P

Pratar med Kajsi på facebook och hon påminde mig just att Karin fyller år i övermorgon!!! haha, tretton? joo det måste det vara.. x)
men då kommer ju kussingarna hit! :D
Kajsi är sjuk, så hon får Krya på sig!! :)

Jag vill utomlands!!!! Jag hade ju en jättebra ide med att jag, Kajsa, mamma och Anette skulle åka någonstan men nej... då har Anette Bokat in en massa saker -.- TRÖÖÖK!!



önsketänkande! :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi SKA utomlands mitt lilla hjärta! det ska vi fixa! :) puss! <3

2009-10-12 @ 19:46:13

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback