Tidendrariväg!

Vart tar tiden vägen??
går ju så jäkla fort. Lixom det känns om att vi började skolan nyss och nu, nästa vecka har vi lov??
fast det är bättre att det går fort än att det blir segt och känns som att man inte kommer någonstans.
har klarat av ett tyskaprov idag iaf. det gick som det gick ;) gjorde det bästa jag kunde. får hoppas på det bästa :D
man skulle skriva fritt till en bild, det är inte riktigt min grej så där fejla jag nog men resten känndes bra.

Tror jag har klurat ut vad jag vill gå på gumnasiet också, Hästhållning med NV kompetens. då får jag hålla på med det jag tycker är kul och så kan jag läsa så jag får poäng så man kan läsa vidare till något annat om jag kommer på det under vägen. rätt smart tycker jag..
haha men vem vet, det kanske blir något helt annat. pratade med mamma igår och hon kom med förslaget som jag köpte.
ser faktist fram imot gymnasiet. men jag kommer sakna min Bästaste klass!



I like Bilden.

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback