TjenaMittbena

haha, idag har jag haft mittbena, ska nog börja med det. skönt att få bort håret från ansiktet. när jag har snebena så hamnar alltid luggen i ansiktet. såå störande. Lina och emma tyckte det va fint så, får lita på dom ;)



på eftermiddagen kom emma och Lina på oväntat besök :D hihi, Älskar när dom gör det! så trevlans det va, har tydligen missat mycket de dagar jag har varit borta :(
fick en present av emma också... en Silverkotte enerligt henne hahahaha, söt :)



nu ska nog jag gå och kolla på Little miss sunshine för typ femte gången haha :D

Kommentarer
Postat av: victoria

den kollade jag också på :)) <3

2009-10-25 @ 19:02:26

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback