One time

Har kommit hem nu, älska vädret! ♥

drygt engelskaprov är gjort idag, animal rights. förstår mig inte på lärare, asså ger en 70 glosor och säger 'jaa men det kommer bara 20 på provet.'
jaha? som att det skulle bli lättare haha man måste ju plugga på allt iaf.  haha

jaja, var på helix igår dom hade öppet hus. kommer in i ett klassrum... bara killar! fick även höra att jag kommer garanterat bli enda tjtjen i min blivande klass! haha kulkul! bättre med killar, skulle vara hemst att gå i en klass med bara tjejjer som snackar så mycket, ni fattar?


bjuder iaf på lite fula bilder idag!


Kommentarer
Postat av: karin

HAHA offta då blir det faitt om dig:P



2010-04-23 @ 23:37:48
URL: http://kiv.blogg.se/

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback