fruckost?

jag har kommit upp nu och borde äta fruckost, men det finns absolut inget gott här hemma alls!
det får väl bli nån äcklig macka med te.
Har planerat att åka bräda med victoria ikväll i källviksbacken. men vi får se om det inte blir lite för kallt, det är ju typ 18- nu så.
sent igår kväll så bestämde jag och lina oss för att göra ett försök att komma upp vid sju! HAHAHA jag skulle ringa henne så skulle vi prata tills vi va uppe.,. klockan ringde och jag bara stände av den och skickade ett sms..
Orka.
haha, nej jag får nog sluta med mina tappra försök att vända tillbaka dygnet.


tänkte visa hur min dator ser ut... hahahaha Bilden e såå grymm

Kommentarer
Postat av: ingrid

svar: haha okej d:

vad händer idag då? (eftersom det är tveksamt med snowboardåkningen)

2010-01-05 @ 13:30:04
URL: http://almhagens.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHA, har du seriöst den där bilden som bakgrund? x) ♥

2010-01-05 @ 20:13:12
URL: http://aboutlina.blogg.se/

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback