sam idrott

Igår så öppnade ju webben till gymnasieval. Jag har bara liiiite hum om vad jag ska välja.
jag är sjukt sugen på att gå sam idritt med inviduellt val ridning. det skulle ju bara sjukt kul. haha siri blir jätteglad om jag väljer det också haha :D men jag vill verkligen gå där.
annars blir det väl media eller nått. för till rättvik har jag ingen lust attt flytta nu. nej jag tror inte jag skulle klara av det. familjen klarar jag mig nog utan under veckorna, bara jag kommer hem på helgerna men kompisarna skulle nog vara värre, och kvällarna. nej fyfan va tråkigt.

Lugnet sam idrott skare vara :D



har tagit ett till hål i örat har jag gjort också, kommer mer om det imorgon, och bilder :D
nu ska jag göra mig iordning för sängen
godnatt ♥

Kommentarer

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback