Stockholm ::D

blev ingen bloggning igår, hade ändå inget att skriva
Jag och mina flickor Lina och Emma åkter till stockholm på lördag. Lina ska dit och kolla på darin, som vanligt. jag och emma dissar henne och stannar i centrum och shoppar! :D
så kommer hon sen :)
Shiiiet va kul vi kommer ha :D

Vaknade av klockan vid åtta i morse, ringde Lina på en gång. våran lilla vakningsrej funkade idag. hoppas jag är trött ikväll dåra ;)

tvättade löshåret igår, och la det så det blev lite lockigt, har det självlockigt nu, jag tycker det blev najs faktist, haha grymt fula bilder, men men.


Kommentarer
Postat av: Lina

Darin kommer bli fett ledsen och tala ut i pressen. Ser rubikerna framför mig.



"Fansen sviker mig."

Han syftar på dig och Emma...

2010-01-07 @ 12:45:26
URL: http://aboutlina.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; härligt att höra,

jo det är bra här med :D

2010-01-07 @ 14:09:58
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback