tråkigt

vi hade det jättebra i stockholm, jag köpte bara ett par jeans, som ni får bild på sen nån gång :) och emma köpte en tjocktröja, jättemysig :D
och lina fick se sin darin, dock så blev det ingen signering :(  så lina va lite pisst off ett tag där ;) haha
när vi skulle hem så satte vi ju oss såklart på fel pendeltåg... hahahahahha
men det va bara att åka tillbara med ett annat tåg och hoppa på rätt ;D så åkte vi till linas kusiner och åt mat. mummsigt med hemmagjorda hamburgare. sen va det några timmars resa hem, men vi stannade alla kvar hos emma. Tror ni inte att när man kommer hem och har typ sovit så har emma brorsa fest.... hahah jaja, det va kul. så kollade vi på fiiilm och hade tjejkväll,Hmmhostm hehe :D
sov kvar där också, mysigt vi somnade nog runt halv fyra eller nått.

idag så har det inte hänt så mycket, är jäkligt trött bara. när jag kom hem så slocknade jag framför tvn tror jag, sen satte jag mig och redigerde om lina till Avatar :Ddet fanns ingen bra bild på mig :( mycket jobb men det va kul!


resultatet...



sorry lina, men jag tror jag råkat ta bort orginalet.

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; haha skojjigt ;)

och grymt cool bild !

2010-01-11 @ 15:55:17
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback