Shooo klago inlägg

är helt sjukt skoltrött... orkar inge mer! tror jag skiter i skolan alltså.

nejdå, så långt ska det inte gå. första veckan efter lovet, har tre prov. NO TYSKA och SO. NOn har jag redan gjort idag gick sådär, uträkningarna gick åt h vetet så.

Som grädde på moset så stänger dalatrafik ner min buss imorgon?! ggaah! lixom orka haha hur ska jag nu ta mig någonstans aja, har ju en till buss som tar ett tag att gå till men tycker riktigt synd om lina som åker buss varje dag.
nej, mitt liv är inte på topp just nu.

ser fram imot FREDAG! (Y)



GE mig! :D



Old pic från den blonda tiden!

Kommentarer
Postat av: louize

fredag!!!! tagga :D

2010-03-10 @ 15:50:30
URL: http://svenssonlouize.blogg.se/
Postat av: äve

fiifan vilka snygga leggins ;o

2010-05-07 @ 15:09:04

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback