Sportlov

Hej!

nu äntligen kommer lite uppdatering!
om helgen säger jag bara att shit happens, men för övrigt va det kul! :D
åkte bräda med victoria igår, vi hade super fint väder. har verkligen saknat solen om man säger så! fick ett sms av pappa. det stog villken?
jag trodde ju han skickat fel men inte. han hade försökt skicka en bild på två brädor. fattade inte ett skit av vad han snackade om men förstod sen att han va på stadium och skulle köpa en snowboard till mig! :D
så nu är jag riktigt king på det där asså! hehe

idag så bokade jag och Emmisen biljetter till alice i underlandet som har premiär idag, vi ska gå på fredag. det blir trevlans, ska nog träffa henne och åka ner en sväng på stan nu.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt fina bilder gumman! :)

2010-03-03 @ 17:59:33
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/
Postat av: ävert!

fin du är sara :)

2010-04-21 @ 22:06:58

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback