Oh africa

hej hej!

hoppas alla mår bra! det gör jag iaf!

jag och emma tog cykeln och åkte ner till stan efter skolan och köpte nödvändiga grejer, bla så köpte jag min väska jag önskade mig i present förut. kommer bilder sen
vi har även varitute och sprungit/gått och det är riktigt skönt ute nu!
men kollar ut igenom fönstret och ser att det är tjocka svarta moln på himlen nu, kanske är åska på gång!
haha ånej nu kommer inte jag kunna sova inatt... är nämnilgen livrädd för åska haha





Hittade en as charmig bild från julafton 09
här får ni några fler!











Kommentarer
Postat av: Lina

Haha älskar när du uppdaterar bloggeeeeen!! :D Fortsätt med det, puuuuss!

2010-05-18 @ 20:24:04
URL: http://aboutlina.blogg.se/

♥ Skriv dina Najsiga komentarer här

♥ Vad heter du?
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (Bara jag ser den)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback